روز الزهراء اليوم

مجلة الكترونية شاملة متنوعة متجددة

WordPress plugin

شد الحزام يا سيد

مرسلة بواسطة الشاعرة الجمعة، 15 أبريل 2011


هز الهلال ياسيد



والرقص هو السيد



بيع الحزام ياجمال



واجمع كمان المال



وان سألوك بتبيعه ليه ؟



قول علشان سلامتك يابيه



بابيعه بميت جنيه



وياويله كل اللي يعصاني



علي نفسه يكون جاني



ولا تسألشي علشان إيه ؟



بيع الحزام



وشوف أنا راح أكسب كام



والفرخة م.الانفلونزاجالها زكام



بالأمر تاخد علاج



ادفع فلوس وارميه



وربك الشافي ع الدوام



عزك وعزمك وشرفك والفقي



يآنسك في وزارة الإعلام



هابيع الحزام وابيع البلد



وانا فيكي أغني ولد



د.انا ابويا مبارك



وامي سوزان



أنا الوريث الحيلة



وملكت كل البلد



باشاواتها ويا العمد



والحزب ده حزبي



والأرض دي أرضي



مابعتهاش عمري



ولا كنت يوم عواد



اللي ضيعها علشان وهيبة



لكن باتاجربيها



وفلوسها جاهزة



في البنوك والزكيبة



وفي السياسة لزمام لي



حصان هايج وطايش



طايح من غير لجام



واللي هايتكلم



جوه الجهاز هارميه



ما تقولشي ازاي وليه؟



افهم يا خايب في النظام




0 التعليقات

إرسال تعليق

create your own banner at mybannermaker.com!

visitors

Slider

create your own banner at mybannermaker.com!

PHOTO GALLERY

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

About Me

صورتي
الشاعرة
شاعرة مصرية / رئيس اتحاد كتاب مصر فرع الدقهلية ودمياط / عضو نادى أدب المنصورة / المسئول الإعلامى بأتيليه المنصورة /
عرض الملف الشخصي الكامل الخاص بي

Followers

1

create your own banner at mybannermaker.com!

Blog Archive

Search

Map

*ترحب روزالزهراء اليوم بإبداعاتكم ومشاركاتكم لنشرها بواحة الإبداع وذلك علىfatma_fal_2@yahoo.com ........ *أخيرا تم نقل مقر اتحاد كتاب الدقهلية إلى (18 ش المروة/المهندسين..مجمع المحاكم المنصورة) ..أهلا وسهلا بكم فى داركم ......
Blogger. يتم التشغيل بواسطة Blogger.

Popular Posts